Довгоочікуваний наступник McLaren P1 буде мати суто електричну силову установку та надійде у серійне виробництво до 2030 року. Новий електромобіль за характеристиками повинен бути на рівні з найбільш потужними класичними автомобілями бренду.
McLaren випустила кілька гіперкарів після P1, включаючи Senna, Speedtail, Elva та Solus GT, але жоден не став настільки легендарним, як моделі F1 та P1. Керівник компанії
Майкл Лейтерс заявив, що новинка буде конкурувати з повністю електричним Porsche Mission X. На думку Лейтерса, електромобілі – це один із трьох стовпів розвитку McLaren у майбутньому, поряд з авто з ДВЗ та гібридами.
Але наразі Лейтерс сказав, що менеджмент компанії ще не впевнений остаточно щодо електричних суперкарів.
“Основна причина цього – вага. Ми не хочемо робити автомобіль вагою 2000 кг і потужністю 2000 к.с. – це може зробити кожен. Це не в ДНК McLaren. Ми хочемо зробити автомобіль, який можна порівняти з вагою 750; нам не потрібні 2000 к.с. щоб перевершити те, що ми робимо з ДВЗ”, – зазначив він.
Лейтерс очікує, що перший серійний електромобіль від McLaren буде готовий наприкінці десятиліття. Раніше в McLaren оприлюднили плани представити нову лінійку гібридних спортивних автомобілів з бензиновими V8 перед тим, як виготовляти будь-які повністю електричні моделі.
На початку цього року фірма оголосила, що відновила партнерство з постачальником двигунів із Сассекса Ricardo та працює над V8 нового покоління, який стане основою для електрифікованої трансмісії.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, дизайнеру McLaren F1 не сподобались сучасні електромобілі.