Mazda стала першим автовиробником у світі, що приєднався до альянсу eFuel, створеного німецькими асоціаціями UNITI-Kraftstoff GmbH та UNITI Bundesverband mittelständischer Mineralölunternehmen e.V. для просування поновлюваних видів палива.
У сфері інтересів альянсу біопаливо та синтетичне пальне, яке багато хто розглядає як альтернативу електромобілям.
До 2030 року Mazda планує пропонувати електрифіковану або повністю електричну модифікацію кожної своєї моделі. У той же час компанія ще довгі роки планує використовувати традиційні двигуни внутрішнього згоряння.
До Mazda про перехід на синтетичне паливо заявила компанія Porsche. Крім того, з 2023 року на синтетичне паливо повинна перейти Формула 1.
Синтетичне паливо виготовляють на хімічних заводах з атмосферного вуглекислого газу та водню.
При цьому кількість парникового вуглекислого газу, яка викидається в атмосферу, дорівнює тій, що поглинається заводом.
Таким чином, при використанні синтетичного пального частка СО2 в атмосфері не змінюється, але за умови, що саме хімічне виробництво працює на чистій енергії.
Біопаливо отримують з рослинної сировини. Під час його спалювання виділяється та ж кількість СО2, що поглинається рослинами під час росту, але для отримання такого палива необхідні великі площі сільськогосподарських земель.
Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Mazda MX-30 випробували на «лосиний тест».