Menu
in

Масою до 60 тон: DHL та Volvo Trucks починають випробування електровантажівки в Європі

Компанії DHL Freight та Volvo Trucks об’єднали свої зусилля, щоб сприяти впровадженню великотоннажних електричних вантажівок, що використовуватимуться для регіональних перевезень в Європі.

Співпраця передбачає ексклюзивні, перші в світі пілотні випробування повністю електричної вантажівки Volvo FH з повною масою автопоїзда до 60 тонн.

Вже з березня вантажівка курсуватиме між двома логістичними терміналами DHL Freight у Швеції, відстань між якими становить близько 150 км. 

Під час випробувань Volvo і DHL отримуватимуть важливий досвід та інформацію про організацію та експлуатацію відповідної зарядної інфраструктури. А зібрана інформація допоможе оптимізувати правильне співвідношення між робочою відстанню, вантажопідйомністю і зарядними станціями при щоденних вантажоперевезеннях.

DHL й Volvo Trucks активно працюють над зниженням свого впливу на навколишнє середовище, при цьому сталий розвиток є невід’ємною частиною стратегії компанії.

«Наша мета – звести до нуля всі викиди, пов’язані з логістикою. І ми вже маємо значні досягнення у цьому напрямку: порівняно з 2007 роком ефективність нашої групи щодо викидів CO 2 покращилася на 35%. Однак на цьому шляху нам потрібні інноваційні технологічні рішення і міцні партнерські відносини. Я впевнений, що тісна співпраця з Volvo Trucks, одним із найбільших у світі виробників вантажних автомобілів, підтримуватиме нас у досягненні наших амбітних екологічних цілей у сфері автомобільних вантажоперевезень», – говорить Уве Брінкс, генеральний директор DHL Freight.

Президент Volvo Trucks Роджер Альм, в свою чергу, зазначив: 

«Транспортний бізнес швидко змінюється, і для багатьох наших клієнтів дедалі важливішою комерційною перевагою є його сталий розвиток. Ми пропонуємо ефективні транспортні рішення, які допомагають здійснити швидкий перехід від споживання викопних видів палива до електроенергії. Ми маємо давні відносини з DHL. Їхній великий і глобальний досвід у сфері логістики надає нам змогу вивчати умови для досягнення прогресу у цьому технологічному переході, пристосовуючи його до потреб клієнтів і їхніх видів транспортних операцій».

Варто зазначити, що DHL Freight активно просуває різні проекти у сфері сталого розвитку та екологічно чистих технологій, а також впровадила у Швеції програму з перевезення вантажів, орієнтовану на захист клімату. Клієнти, які беруть участь у цій програмі, платять фіксовану надбавку за кожну відправлену посилку або палету, а дохід, отриманий від цих надбавок, повністю інвестується в екологічно чисті технології у межах шведської мережі.

«Логістичний сектор стикається з величезним викликом, який водночас надає великі можливості для декарбонізації вантажних перевезень. Співпраця з Volvo Trucks допомагає DHL Freight відігравати ще більшу роль у переході до екологічно раціональних альтернатив і є ще одним вагомим доказом нашої довгострокової стратегії, спрямованої на досягнення перевезень без шкідливого впливу на клімат», – пояснює Роберт Зандер, генеральний директор DHL Freight Sweden.

Уже сьогодні серійно випускаються електричні вантажівки Volvo FL Electric і Volvo FE Electric для вантажоперевезень у межах міста. Підрозділ DHL Supply Chain нещодавно ввів в експлуатацію новий Volvo FL Electric у Лондоні, представивши тим самим першу повністю електричну вантажівку Volvo для міської дистрибуції у Великій Британії.

Наприкінці минулого року компанія Volvo Trucks у Північній Америці розпочала продажі моделі VNR Electric, а цього року в Європі розпочнеться продаж лінійки великотоннажних електричних вантажівок Volvo.

«Наша глобальна мета полягає у тому, щоб до 2040 року ми зробили повний перехід від двигунів, що працюють на викопних видах палива», – підсумовує Роджер Альм.

Факти проекту:

Реалізація проекту DHL-Volvo розпочнеться у першому кварталі 2021 року.

Він є частиною ініціативи REEL, що реалізується шведським агентством з питань інновацій Vinnova з метою сприяння переходу до електрифікованої системи вантажних перевезень.

Маршрут пролягає між містами Ґетеборг і Єнчепінг у Швеції, довжина якого становить 150 км в один бік.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Volvo Trucks запускає контрольні випробування повністю електричних вантажівок для будівельної промисловості.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version