Скептичний до водню виробник вантажівок MAN випустить обмежену серію з 200 автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на водні.
Другий за величиною виробник комерційних вантажівок в Європі збирається побудувати 200 напіввантажівок з водневим двигуном, але залишається скептичним щодо життєздатності водню як палива для авто. У MAN навіть вирішили піти так далеко, щоб підтвердити свою прихильність електричним транспортним засобам.
Ці заяви походять не від генерального директора MAN Truck Олександра Власкампа, який ще в січні заявив журналістам, що “водень не може ефективно конкурувати з електричними вантажівками на акумуляторах”.
Що стосується самих водневих вантажівок, то двигун внутрішнього згоряння, схоже, зайняв центральне місце в дорожній карті виробництва водневих продуктів MAN, причому раніше заявлені плани компанії запустити в обмежене виробництво FCEV-авто у 2025 році, схоже, відклали, щоб звільнити місце для ДВЗ на водні.
Вантажівки, які отримали назву MAN hTGX, оснащені баком вагою 56 кг, який можна наповнити воднем, стисненим під тиском 700 бар, за 15 хвилин. У MAN кажуть, що двигун внутрішнього згоряння, що працює на водні, забезпечить величезну потужність понад 1200 сил та 2500 Нм максимального крутного моменту. Цього достатнього, щоб тягнути понад 100 тон корисного навантаження.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у MAN впевнені, що сьогодні неможливо водневим авто ефективно конкурувати з електромобілями.