Volkswagen розпочав попередні продажі електричного ID.7 Vizzion у Китаї через спільне підприємство FAW-VW. Хоча китайська версія ID.7 по суті ідентична варіанту, що продається на закордонних ринках, вона значно дешевша.
Фактично, деталі цін показують, що базова версія ID.7 Vizzion оцінена лише в 33 200 доларів. Для порівняння, у Німеччині ID.7 коштує від 56 995 євро, або приблизно 62 300 доларів.
Електромобіль, запропонований китайським споживачам, живиться від нікель-марганцево-кобальтової акумуляторної батареї ємністю 84,8 кВт*год, яка приводить в рух один електродвигун на задній осі потужністю 201 к.с. Для порівняння, як європейська, так і американська версії ID.7 доступні з акумуляторними блоками ємністю 77 кВт*год і 86 кВт*год. У Німеччині базова модель із заднім приводом поставляється з більш потужним двигуном потужністю 282 к.с.
ID.7 Vizzion для китайського ринку має довжину 4 956 мм, ширину 1 862 мм, висоту 1 537 мм й колісну базу у 2 965 мм. Базова версія має заявлений запас ходу за циклом CLTC на рівні 642 км. Майбутня двомоторна версія зможе проїжджати до 570 км. Деталі ціни на цю версію у Китаї ще не оголошені.
Ключові особливості Volkswagen ID.7 для китайського ринку полягають у наявності 15-дюймового екрану інформаційно-розважальної системи, проекційного дисплея, системі зовнішнього освітлення з персональними налаштуваннями та аудіосистемі Harman Kardon із 16 динаміками.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, заряджену версію електромобіля Volkswagen ID.7 GTX показали на перших фото.