Menu
in

Майже як комікси: Dacia презентувала новий логотип і емблему бренду

Dacia презентувала оновлений дизайн значків та освіжила свій фірмовий стиль.

Таким чином воно зорієнтувала його на “саме головне”.

На головному логотипі Dacia тепер читаються дві букви – DC, які виконані в симетричному стилі. Головне, щоб його тепер не плутали з DC Comics.

При цьому нову емблему раніше вже бачили на рештці концепт-кару Bigster, що презентували в січні цього року, а логотип красувався на бокових порогах.

Спеціальний шрифт має футуристичний і майже науково-фантастичний вигляд із геометричними лініями та спрощеними літерами. Зелений колір – це знак близькості бренду до природи – особливо для позашляховиків, таких як Duster. Вторинними кольорами будуть “земляні” – темний хакі, теракотовий та пісочний поряд із більш “технічними” – яскраво-оранжевим та зеленим.

Dacia хоче, щоб новий логотип випромінював міцність і стабільність, завдяки своєму спрощеному характеру, який повідомляє, що бренд орієнтований на найважливіше.

Основна філософія компанії полягає в тому, щоб бути брендом, який пропонує собі вартісні автомобілі.  Це стосується не тільки поточного сортименту Sandero, Sandero Stepway, Logan та Duster, але і нового Dacia Spring, який уже прозвали одним з найдешевших електромобілів у світі.

З червня цього року нові емблема та логотип розповсюдяться на офіційні сайти, рекламу, брошури. На початку 2022 року оновлення добереться до дилерських центрів. Вже з другої половини 2022-го їх встановлюватимуть на автомобілі.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Dacia Spring випробували на “лосиному тесті”. Найдешевший електрокросовер Європи показав досить непоганий результат.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version