Menu
in

Майже 800 км: електромобіль Volkswagen ID.7 суттєво перевершив заявлений запас ходу

Різноманітні рекорди економічності і дальності ходу ніколи не втратить своєї актуальності. Саме такий маркетинговий трюк в черговий раз використала компанія Volkswagen.

Для цього вона заручилася підтримкою швейцарського знавця екопробігів Фелікса Егольфа, який уже влаштовував заїзди на електромобілях Volkswagen ID.3, змушуючи їх перекривати паспортні показники далекобійності. Тепер це завдання поставили перед флагманським електричним ліфтбеком Volkswagen ID.7 в новітній версії Pro S.

Вона оснащується єдиним двигуном потужністю 286 к.с. на задній осі. Тягова батарея має ємність 86 кВт*год, а потужність зарядки досягає 200 кВт. За методикою WLTP такий ліфтбек має запас ходу у 709 км на одній зарядці, а мінімальна витрата електроенергії становить 13,6 кВт*год/100 км.

Щоб побити ці показники, було обрано закільцьований маршрут у 81 км, прокладений на південь від Цюріха. Пробіг пройшов звичайними дорогами загального користування – вулицями, швидкісним шосе та горбистими сільськими доріжками. Загалом умови були максимально наближені до реальної щоденної експлуатації авто. Крім того, тестовий Volkswagen ID.7 Pro S був оснащений додатковим обладнанням, яке знизило його далекобійність за циклом WLTP з 709 до 700 км.

Однак команді з восьми водіїв вдалося помітно перевершити сертифікаційні показники, “вичавивши” з машини 794 км. На фініші бортовий комп’ютер пообіцяв ще 2 км пробігу. Час у дорозі становив 15 годин і 42 хвилини, а середня швидкість – 51 км/год. Зрозуміло, середня витрата електроенергії теж перевершила паспортні дані і склала 10,3 кВт*год/100 км. У Volkswagen підрахували, що якщо відштовхуватися від європейських цін на енергоносії, це еквівалентно витраті дизельного палива 1,1 л/100 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Volkswagen ID.Buzz перетворили на стильний кемпер.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version