Menu
in

Майже 50 км на електротязі: Ford представив плагін-гібридний пікап Ranger

Американський автовиробник Ford представив плагін-гібридний пкап Ranger, що отримав електрифіковану силову установку у складі 2,3-літрового чотирициліндрового двигуна EcoBoost без та електромотора.

Ford розширює модельний ряд середньорозмірних пікапів Ranger, додавши PHEV-гібридну версію. Новий Ranger PHEV пропонує власникам запас ходу виключно на електротязі у 45 км. Зазначається, що що електрифікований пікап зберіг усі можливості буксирування, вантажопід’ємності та позашляхових можливостей.

Силова установка поєднує в собі 2,3-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун EcoBoost з турбонаддувом, електродвигун і акумулятор невідомої ємності. Ford не розкрив характеристики моделі, але пообіцяв, що гібридна система забезпечить “більший крутний момент, ніж будь-який інший Ranger”. Це означає, що віддача перевершить 600 Нм 3,0-літрового турбодизельного V6. Окрім того, комбінована вихідна потужність PHEV, безумовно, буде вищою, ніж 270 к.с. стандартного 2,3-літрового Ecoboost.

Запас ходу у “понад 45 км”подібний до Kuga PHEV, який використовує акумуляторну батарею ємністю 14,4 кВт*год, хоча пікап має систему повного приводу, важчий кузов і гіршу аеродинаміку порівняно з кросовером.

Важливим доповненням до обладнання є система Pro Power Onboard з кількома розетками на дверях багажника та в салоні. Компанія стверджує, що батарея PHEV може живити “інструменти та прилади на робочому місці, або у кемпінгу”.

Візуально найпростіший спосіб відрізнити електрифікований Ranger від решти модельного ряду Ford — зарядний порт, встановлений на задньому крилі, поруч із кришкою бензобака. Серед інших відмінностей – напис PHEV на боковинах кузова і новий дизайн 18-дюймових легкосплавних дисків. Компанія не показала інтер’єр, але можна з упевненістю припустити, що цифровий кокпіт отримає нову графіку, яка показуватиме стан заряду акумулятора та режими водіння, які можна вибрати.

Виробництво Ranger PHEV розпочнеться наприкінці 2024 року, а перші поставки очікуються на початку 2025 року. Модель офіційно підтверджено для ринків Європи, Австралії та Британії.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford урізає власну лінійку авто з ДВЗ на користь електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version