Фінансова інформація, оприлюднена компанією Ford за другий квартал, показує, що підрозділ електромобілів Ford Model e за три місяці втратив 1,1 мільярда доларів. За цей період бренд продав 23 957 електромобілів у США. Це означає, що компанія втратила еквівалент 47 600 доларів на кожному проданому електромобілі.
Протягом другого кварталу Ford продав 536 050 автомобілів на своєму внутрішньому ринку. При цьому продажі зросли на 3,6% до понад 1 мільйона одиниць протягом першої половини року. Важливо, що попит на електромобілі автовиробника різко зріс у другому кварталі, підскочивши на 61%, до 23 957 одиниць. Електромобілі все ще становлять лише невелику частку від загального обсягу продажів Ford, приблизно 4% у першій половині 2024 року.
Також зросли поставки гібридних моделей Ford, досягнувши рекордних 53 822 проданих одиниць. Це сталося насамперед завдяки підвищенню інтересу до Maverick, а Mustang Mach-E виявився найкращим електромобілем бренду.
Хоча технічно Ford втратив майже 50 000 доларів на кожному проданому електромобілі у другому кварталі, ця цифра не дає повної інформації. Компанія інвестує величезні суми грошей у розробку нових силових агрегатів електромобілів, і ці інвестиції не повторюватимуться з року в рік. Крім того, такі інвестиції принесуть користь майбутнім електромобілям, тому не зовсім справедливо дивитися на його втрати та ділити їх на продані одиниці.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford розробляє родину доступних електромобілів.