Понад три роки Bosch спільно з іншими представниками середнього та великого бізнесу, а також дослідницькими інститутами працювали над проєктом 5G NetMobil і нарешті представили його перші результати. Вже в найближчому майбутньому водії зможуть керувати автомобілем за допомогою передачі даних з радарів та інших дорожніх приладів на основі технології 5G.
Передбачити раптову появу пішоходів на перехрестях або інших машин з-за повороту в багатьох ситуаціях досить складно.
Нова мережа передачі даних дозволить оцінювати дорожню обстановку незалежно від наявності будь-яких перешкод.
Прямий канал зв’язку між автомобілями (V2V), між автомобілями та інфраструктурою (V2I), а також автомобілями та мережею (V2N) допоможе водієві отримувати всю необхідну інформацію в режимі реального часу.
«Завдяки проєкту 5G NetMobil ми можемо продемонструвати, як сучасні комунікаційні технології роблять дорожній рух безпечнішим, ефективним і водночас економічним», – зазначив Томас Рейчел, державний секретар парламенту в Міністерстві освіти і науки Німеччини. На реалізацію проєкту відомство виділило 9,5 мільйона євро.
Проєкт 5G NetMobil націлений на вирішення відразу декількох питань: організацію безпечного руху транспортних засобів, запобігання аварійним ситуаціям, інтелектуальне управління транспортним потоком, а також синхронізацію даних додатків і пристроїв, пов’язаних з безпекою руху, – все через стільникову мережу п’ятого покоління.
Комерційні транспортні засоби в майбутньому зможуть використовувати цей канал передачі даних для пересування в автоколонах – наявність сигналу між вантажівками синхронізує прискорення, гальмування і рульове управління всіх автомобілів, а також дозволить скоротити витрату пального.
«Результати досліджень показують, що проєкт може широко застосовуватися в різних сферах життя. Причому не тільки його координаторами – представниками промисловості та дослідницької спільноти, – але й звичайними учасниками дорожнього руху», – говорить доктор Франк Хофманн, координатор 5G NetMobil у сфері виробництва, Robert Bosch GmbH.
Наприклад, один з інструментів 5G NetMobil для трансляції сигналу – камера на перехрестях, яка розпізнає пішоходів і велосипедистів та за кілька мілісекунд попереджає про це кожен автомобіль, що наближається.
Нагадаємо, як вже повідомляв AUTOGEEK, Bosch і Mercedes-Benz тестують сервіс безпілотного каршерінгу автомобілів S-класу.