За даними Alixpartners, наразі в Китаї працює 137 брендів електромобілів, але аналітики консалтингової компанії вважають, що до 2030 року лише 19 із них будуть приносити прибуток.
Високий рівень прогнозованого скорочення прибутків пов’язаний з жорстокою ціновою війною, яка протягом останніх кількох років триває на внутрішньому ринку Китаю і не має жодних ознак згасання.
Такі домінуючі фірми, як BYD, мають таку маржу, яка дозволяє їм знову й знову знижувати ціни, витискаючи конкурентів, чия маржа не така велика, але які змушені знижувати власні ціни, щоб залишатися в грі.
Цінова війна вже завдала шкоди деяким китайським брендам, у тому числі WM Motor, який оголосив про банкрутство у 2023 році, і Alixpartners очікує, що за нею послідують ще багато компаній.
Аналітики передбачають, що бренди, які не зможуть отримувати прибуток, будуть змушені взагалі покинути галузь, або змінити тактику і займати лише незначну частку автомобільного ринку, повідомляє Bloomberg.
Одна вражаюча деталь, що міститься в останньому звіті аналітиків, стосується кількості понаднормових годин, які китайські працівники можуть взяти на себе на автомобільних заводах. Вони нібито можуть працювати до 140 додаткових годин щомісяця через стрімкий попит та черги на електромобілі окремих брендів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.