Menu
in ,

Американська електромобільна компанія Lucid виходить на китайський ринок, не зважаючи на збитки

Американський стартап Lucid готується вийти на китайський ринок. Про це в інтерв’ю Reuters розповів новий голова компанії з операцій у Китаї Чжу Цзян. Більш того, розглядається можливість запуску місцевого виробництва. Точних термінів появи електромобілів Lucid у Китаї не називають.

В даний час американський стартап представлений тільки в США, Канаді та декількох європейських країнах й лише з однією моделлю – електричним седаном Air.

Минулого тижня Lucid Group оголосила про плани залучити близько 3 мільярдів доларів за рахунок розміщення акцій. Майже дві третини цієї суми надійде від найбільшого акціонера стартапу Державного інвестиційного фонду Саудівської Аравії.

Як заявляють у компанії, це допоможе «швидшими темпами донести передові технології електромобілів та досвід роботи з продуктами до галузі та користувачів у всьому світі». Частину цих коштів витратять на експансію до Китаю.

За підсумками першого кварталу 2023 року стартап зазнав збитків у розмірі 780 млн доларів. Виручка склала близько 150 млн доларів, що набагато менше, ніж очікувалося. Також компанія скоротила річні плани виробництва з 10 000 – 14 000 одиниць до “більш ніж 10 000 одиниць”.

Нижче за очікуваний виявився і попит на седан Air. У першому кварталі компанії вдалося реалізувати всього 1406 автомобілів із 2314 випущених.

У США цінник Lucid Air у базовій комплектації стартує від 89 050 доларів. Не виключено, що в Китаї ціни будуть знижені для залучення клієнтів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний кросовер Lucid Gravity вийшов на дорожні випробування.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version