Після провального 2022 року, коли було продано лише 576 автомобілів, Lotus впевнений, що цей рік буде набагато кращим, оскільки компанія з Норфолка планує продати близько 17 000 машин. Попит зумовлений появою нового електричного кросовера Eletre та середньомоторного спорткара Emira – останнього транспортного засобу бренду з двигуном внутрішнього згоряння.
Окрім того, британський автовиробник розпочав новий етап випробувань новинки – електромобіля з внутрішньою назвою Type 133. Перший седан Lotus вперше був помічений фотографами зблизька. Судячи з опублікованих фото. Новинка отримає трирівневі фари та камери огляду замість традиційних зовнішніх дзеркал.
Вирізи в кришці багажника та тимчасова задня оптика говорять про те, що електричний седан матиме світлову панель на всю ширину задньої частини авто. Зазначається, що конкурент Porsche Taycan буде подібний за розмірами до Polestar 5.
Можна припустити, що новинка матиме єдину силову установку з кросовером Eletre. Тому, ймовірно, Lotus матиме силову установку у складі двох електромоторів сумарною потужністю до 905 к.с. і 985 Нм максимального крутного моменту. Кросовер має потужну тягову батарею на 112 кВт*год, пневматичну підвіску та здатен розганятись з місця до 100 км/год за 2,95 секунди. Але седан може бути трохи швидшим, зважаючи на меншу вагу та кращу аеродинаміку.
Відомо, що офіційна презентація новинки відбудеться вже цього року, а продажі розпочнуться у 2024-му. Що стосується назви, то вона починатиметься на літеру “E”, але бренд, який належить Geely, спростував чутки стосовно імені Envya.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Європі стартували продажі спортивного електрокросовера Lotus Eletre.