Toyota опустилася на сьоме місце у рейтингу лояльності до бренду за версією S&P Global Mobility. За результатами перших чотирьох місяців 2023 року лояльність американських клієнтів до японського марки складає 52,3%. Це на 5,7% менше ніж за аналогічний період 2022 року.
Втратою позицій Toyota завдячує Tesla. За даними аналітиків, відсоток клієнтів, які перейшли до американської марки, зріс на 2,1 пункту до 5% у річному обчисленні.
Для порівняння, лояльність американців до Ford складає 59,5%, до Chevrolet – 57,1%. За ними йдуть Subaru, Nissan, Kia та Hyundai. Всі вони в рейтингу S&P Global Mobility стоять над Toyota.
У категорії люксових брендів перше місце залишилося за Tesla. Результат американської компанії – 68%. На другому місці із результатом 49,2% BMW. Порівняно з минулим роком позиція баварської марки покращала на 1,1%. Також до першої «п’ятірки» увійшли Mercedes-Benz, Lexus та Cadillac.
Як відзначають у S&P Global Mobility, Tesla – єдиний бренд у США, який утримує більше клієнтів, ніж втрачає. І це при тому, що останній новий автомобіль – Model Y – компанія випустила ще 2020 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Tesla Model X помітили з новими матричними фарами.
За матеріалами: Automotive News