Menu
in

Легендарний каскадер Кен Блок оголосив про співпрацю з електромобільним підрозділом Audi

Audi та Кен Блок обіцяють «ексклюзивні спільні проєкти в області електромобільності».

У Audi співпрацю з відомим американським автогонщиком, каскадером та шоуменом не коментують, тоді як сам 53-річний каліфорнієць радий почати нову сторінку в автоспорті з німецькою маркою.

«Audi – це бренд, який запалив мою пристрасть до автоспорту. Я дуже радий почати цей новий етап. Разом ми будемо розробляти інноваційні проєкти та розширювати межі електричної мобільності», – сказав Блок про нове партнерство.

Раніше Блоку довелося водити кілька Audi, в тому числі Sport Quattro S1, V8 Quattro DTM та E-Tron Vision Gran Turismo. Не виключено, що саме він опиниться за кермом Audi RSQ e-tron у ралі Дакар 2022 року.

Офіційна прем’єра ралійного боліда відбулася цього літа. На відміну від однойменного віртуального концепту, розробленого спеціально для анімаційного фільму «Камуфляж і шпигунство» кінокомпанії 20th Century Fox, він виявився гібридом послідовного типу або електромобілем з бортовим генератором, в якому роль останнього виконує ДВЗ.

Audi RSQ e-tron укомплектували двома електродвигунами сумарною потужністю 500 кВт (680 к.с.), «турбочетвіркою» 2.0 TFSI, запозиченою у машин Audi для перегонів DTM, та 370-кілограмовою тяговою батареєю ємністю 50 кВт•год. Заряджається батарея від ДВЗ та за рахунок системи рекуперації. Також «турбочетвірка» служить збільшувачем запасу ходу. Паливо для неї зберігається у 295-літровому баку.

Не виключено, що Блока залучать до розробки електромобіля аналогічного Ford Mustang Mach-E 1400. Він міг би з’явиться у новій серії Джимхани.

До січня 2021 року, протягом 11 років, Кен Блок співпрацював з компанією Ford, а до цього – з Subaru, в тому числі брав участь у ралі Subaru Rally Team USA.

У 2020 році Блок брав участь у фінальному етапі ралі Дакар на прототипі Extreme E Odyssey 21, розробленому фірмою Spark Racing Technology, і показав третій кращий час. Електричний позашляховик на сталевій рамі укомплектували 558-сильним мотором та акумуляторами Williams Advanced Engineering. З місця до 100 км/год 1650-кілограмовий «всюдихід» прискорюється за 4,5 секунди та, за заявою розробників, може їздити по схилах крутизною 130%.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний позашляховик Audi RS Q e-tron випробували в пустелі Марокко.

За матеріалами: Top Gear

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version