Menu
in

Ледь не найдорожчий краш-тест в історії: Rimac розбили електричний гіперкар за $2 млн

Випробування автомобілів перед їх серійний запуском – справа досить звична.

Проте коли на такий крок йдуть виробники автомобілів з обмеженою кількістю екземплярів – це геть зовсім інша справа.

А якщо йдеться взагалі про електромобілі з обмеженою виробничою лінією – то це видовище на мільйон.

Виробники такого типу автомобілів наважуються на подібний крок зовсім не часто. Одним з таких випадків став краш-тест електромобіля Rimac.

В компанії наголосили, що проводять тисячі додаткових випробувань, щоб упевнитися в безпеці і надійності всіх систем у своїх автомобілях.

Досить ретельна система випробувань підтверджує надійність моделі Rimac C_Two. Після проходження електромобілем усіх випробувань почнеться оптимізація характеристик моделі. 

Також у компанії наголосили, що повноцінний процес омологації є досить серйозним завданням для дрібносерійного виробника.

Електромобілі Rimac починають створювати з комп’ютерного моделювання. Далі проводяться окремі тести матеріалів, компонентів та вузлів й тільки після цього починають розробляти перевірочні прототипів. Весь процес створення та сертифікації від перших концептів до виходу серійних автомобілів займає близько 3-4 років.

Нагадаємо, електричний гіперкар Rimac C_Two був представлений минулого року на Женевському автосалоні. Він отримав чотири електродвигуни сумарною потужністю 1914 к/с. (1408 кВт) з обертовим моментом 2300 Нм. Максимальна швидкість авто складає до 412 км/год, розгін від 0 до 100 км/год займає 1,97 секунди. Від повного заряду батарей ємністю 120 кВтг електромобіль здатний проїхати до 650 км по вимірювального циклу NEDC.

Базова версія авто складе 2,1 млн долларів, й ще 600 тисяч доларів потрібно буде доплачувати додатково за опції.

Очікується, що Rimac випустити лиш 150 екземплярів гіперкара C_Two.

Як раніше повідомляв Autogeek, після презентації першого повнофункціонального гіперкара Concept_Two, Rimac вперше привезе автомобіль в США і представить його нове «Каліфорнійську версію».

За матеріалами: Rimac

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version