Випробування автомобілів перед їх серійний запуском – справа досить звична.
Проте коли на такий крок йдуть виробники автомобілів з обмеженою кількістю екземплярів – це геть зовсім інша справа.
А якщо йдеться взагалі про електромобілі з обмеженою виробничою лінією – то це видовище на мільйон.
Виробники такого типу автомобілів наважуються на подібний крок зовсім не часто. Одним з таких випадків став краш-тест електромобіля Rimac.
В компанії наголосили, що проводять тисячі додаткових випробувань, щоб упевнитися в безпеці і надійності всіх систем у своїх автомобілях.
Досить ретельна система випробувань підтверджує надійність моделі Rimac C_Two. Після проходження електромобілем усіх випробувань почнеться оптимізація характеристик моделі.
Також у компанії наголосили, що повноцінний процес омологації є досить серйозним завданням для дрібносерійного виробника.
Електромобілі Rimac починають створювати з комп’ютерного моделювання. Далі проводяться окремі тести матеріалів, компонентів та вузлів й тільки після цього починають розробляти перевірочні прототипів. Весь процес створення та сертифікації від перших концептів до виходу серійних автомобілів займає близько 3-4 років.
Нагадаємо, електричний гіперкар Rimac C_Two був представлений минулого року на Женевському автосалоні. Він отримав чотири електродвигуни сумарною потужністю 1914 к/с. (1408 кВт) з обертовим моментом 2300 Нм. Максимальна швидкість авто складає до 412 км/год, розгін від 0 до 100 км/год займає 1,97 секунди. Від повного заряду батарей ємністю 120 кВтг електромобіль здатний проїхати до 650 км по вимірювального циклу NEDC.
Базова версія авто складе 2,1 млн долларів, й ще 600 тисяч доларів потрібно буде доплачувати додатково за опції.
Очікується, що Rimac випустити лиш 150 екземплярів гіперкара C_Two.
Як раніше повідомляв Autogeek, після презентації першого повнофункціонального гіперкара Concept_Two, Rimac вперше привезе автомобіль в США і представить його нове «Каліфорнійську версію».
За матеріалами: Rimac