Китайці з Nio придумали, як здешевити електромобілі.
Компанія планує продавати їх без акумуляторів – найдорожчої частини електричної автівки.
Nio Inc запустив послугу “battery as a service” (BaaS), тобто “акумулятор як послуга”. Вона передбачає щомісячну орендну плату за використання батареї.
В такому випадку позашляховик ES6 з урахуванням всіх податкових знижок буде коштувати 273 600 юанів (39 553 доларів) проти 343 600 юанів з батареєю.
“Ми вважаємо, що з запуском послуги BaaS більше власників паливних автівок замінять їх електромобілями”, – зазначив генеральний директор Nio Уільям Лі.
Зараз Nio має по всьому Китаї 143 станції по заміні акумуляторів. Там власники автівок можуть здати свою розряджену батарею та взяти натомість повністю заряджену. В планах компанії – побудувати в наступному році 300 нових таких станцій.
Окрім цього Уільям Лі розраховує, що до 2022 року Nio вийде на нові ринки, а почати хоче з деяких європейських країн.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайські автовиробники Nio та Xpeng Motors об’єднали свої зусилля в розробці електромобілів. Причиною цього став ріст конкуренції зі сторони Tesla на ринку Китаю.
По матеріалах: reuters.com.