Цінник електроседана Neta S стартує від 29 575 доларів.
Заснований у 2014 році китайський електромобільний стартап Hozon Auto відомий на рідному ринку завдяки недорогим кросоверам Neta V і Neta U. Найближчим часом лінійка марки поповниться першим седаном – Neta S, з яким стартап планує вийти в преміальний сегмент й поборотися за клієнтів з Nio ET5 та XPeng P7.
Ставку роблять на різноманітність комплектацій та технології. Серед останніх просунутий автопілот четвертого рівня. Його роботу забезпечують два лідари та 34 датчики. У салоні 13,3-дюймова панель приладів, центральний дисплей діагоналлю 17,6 дюйми та 12,3-дюймова «мультимедійка». Плюс до цього передбачено проекційний дисплей AR-HUD.
На ринку седан запропонують як «чистий» електромобіль та послідовний гібрид. «Батарейна» версія, у свою чергу, буде доступна у трьох задньопривідних та двох повнопривідних модифікаціях.
Найдорожчий повнопривідний седан із цінником у 50 165 доларів запропонує 650 км без підзарядки та двері-ножиці, як XPeng P7 Wing. Запас ходу найдорожчої задньопривідної модифікації ($47 350) складе 715 км. Батареї якої ємності забезпечать такий пробіг, не поточнюється. Ймовірно, седан укомплектують акумуляторними блоками CALT. У листопаді 2021 року китайський «батарейний» гігант придбав частку у стартапі.
Щодо послідовного гібрида, то він буде доступний у трьох комплектаціях вартістю від 29 575 до 35 500 доларів. Невеликий ДВС, що виконує роль «подовжувача ходу», дозволить проїжджати до 1100 км, з них 330 км – на електротязі.
Ринковий дебют Neta S відбудеться у четвертому кварталі цього року. У 2023 році Hozon Auto обіцяє вивести на ринок «батарейний» седан із запасом ходу 520 км.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Києві встановили першу в Україні зарядну станцію зі змінним струмом для китайських електромобілів.