Menu
in ,

Китайський бренд Nezha анонсував новий електричний кросовер за $10 000: опубліковані фото

Nezha Automobile, що зʼявилася на ринку лише кілька років тому, анонсувала свою нову модель – електричний кросовер Neta AYA. Офіційна премʼєра новинки очікується на початку серпня, але точну дату поки не оголошено.

Офіційні зображення та першу інформацію про новий проєкт нещодавно створеного, але досить успішного бренду опублікувало китайське видання CarNewsChina. Як повідомляється, Neta AYA – це оновлена версія Neta V, представленого на ринку з 2020 року.

Обидва маленькі та симпатичні й побудовані на одній платформі. Габарити кросоверів – 4070 х 1690 х 1540 мм при колісній базі 2420 мм. Салони обох п’ятимісні.

Що стосується зовнішності, то передні частини Neta AYA й Neta V однакові: фальшарідіаторні грати, трапецієподібна вставка з матричним візерунком у бампері та різкі «сімейні» фари. На фото збоку видно нові «аеродинамічні» чотириспицеві колісні диски та «ширяючий» дах.

Задня частина кузова у Neta AYA оригінальна. Над склом багажних дверей нависає невеликий спойлер. Ширина кузова підкреслена затемненою наскрізною смугою, що простяглася між ліхтарями. Бампер повністю перемальований, а чорна накладка в нижній частині менша.

Як вказано у базі даних китайського міністерства промисловості, Neta AYA зберіг агрегати базової моделі. На ринку новий кросовер запропонують двигунами потужністю 54 або 95 к.с. Хоча Neta V має ще й модифікацію на 75 к.с.

Батареї в обох – літій-залізо-фосфатні. Ємність акумуляторних блоків нового кросовера не вказана. Середній запас ходу обіцяно на рівні 318 км. Максимальна швидкість – 101 км/год.

Більш детальна інформація про новий електрокросовер з Китаю, включаючи доступність та ціни, з’явиться під час офіційної прем’єри. Базовий Neta V на китайському ринку коштує від 10 300 до 14 500 доларів залежно від версії. Очікується, що прайс Neta AYA буде приблизно таким самим.

Як раніше повідомляв Autogeek, глобальні продажі електромобілів Nissan Leaf досягли 1 мільйона одиниць.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version