Китайські міста борються за право розміщення потужностей нового виробника електромобілів.
Інформація про те, що IT-корпорації Xiaomi займеться виробництвом електромобілів, розбурхала великі китайські міста. Кожне місто розраховує розмістити виробничі потужності компанії на своїй території, в надії, що автомобільний бізнес Xiaomi буде таким же успішним, як електромобільні стартап NIO.
У 2020 році NIO приніс до бюджету міста Хефей, де розташована штаб-квартира стартапу, сотні мільйонів доларів прибутку. Справа в тому, що місту належить пакет акцій компанії на суму $18,1 млрд, який був придбаний минулого року та фактично врятував компанію від фінансової кризи. Всього за рік місто збільшило свої інвестиції більш ніж у 10 разів.
Як пише місцевий ресурс CnEVPost, наразі за право розмістити виробничі потужності автомобільного напрямку Xiaomi борються Сіань та Ухань. Обидва міста оголосили про старт спеціальних програм, спрямованих на збільшення відсотка електричного транспорту на своїх територіях.
Але шанси Уханю збільшує ще й те, що в ньому проживає генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь.
Конкуренцію Сіань та Ухань може скласти Шанхай. За інформацією ЗМІ, Xiaomi планує створити у Шанхаї центр досліджень та розробок. Крім того, 3-го червня корпорація брала участь у інвестиціях серії D (вкладення перед продажем компанії стратегічному інвесторові або перед першим публічним розміщенням акцій) на суму 190 мільйонів доларів у шанхайську компанію ZongMu Tech, що спеціалізується на наданні рішень для автономного водіння.
8 червня Xiaomi разом Hillhouse Capital та Meituan очолили раунд фінансування серії D на суму понад 300 мільйонів доларів для шанхайської компанії Hesai (виробник LiDAR-ів). Це було сприйнято як сигнал, що проект автомобілебудування Xiaomi може приземлитися у Шанхаї.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Xiaomi з’явиться у 2023 році.