Незважаючи на те, що на дорогах Каліфорнії все ще тестується багато автономних тестових автомобілів від китайських компаній, дані штату показують, що минулого року вони проїхали набагато менше миль, ніж у 2022 році.
Минулого року авто китайських компаній Pony.ai, WeRide, Baidu, AutoX і Didi Global сумарно проїхали приблизно 200 000 км по штату, що на 70% менше, ніж у 2022 році. З них WeRide є єдиним одному дозволено проводити випробування без водія за кермом. Pony.ai набрав найбільше кілометрів, але його показники впали на 82% порівняно з 2022 роком, тоді як показники AutoX і Didi впали на 84% і 90% відповідно.
Інформація від Департаменту автомобільних транспортних засобів Каліфорнії показує, що у випадку AutoX лише 13 із 44 автономних тестових транспортних засобів, зареєстрованих нею, використовувалися у 2023 році, і багато з них проїхали менше 16 км кожен. Лише троє проїхали понад 160 км, причому один подолав 542 км протягом року, інший проїхав 5832 км, а третій проїхав 6064 км. Парк WeRide складається лише з 14 автомобілів, але разом вони проїхали понад 67 592 км.
Цікаво, що минулого місяця Didi Research America вийшла з державної програми тестування машин на автопілоті з нерозкритих причин. У 2022 році її тестові автомобілі подолали приблизно 60 000 км.
Декілька американських політиків висловили занепокоєння тим, що китайські компанії тестують свої безпілотні автомобілі на місцевих дорогах. У листопаді двопартійна група законодавців попросила 10 компаній із китайськими зв’язками відповісти на запитання про дані, які вони збирають під час тестування на дорогах Каліфорнії та в інших штатах. За даними джерел, цей тиск не сподобався китайським технологічним компаніям.
За словами галузевого аналітика AlixPartners Хіманшу Ханделваля, компанії також можуть відмовлятися від інвестицій, оскільки нормативні перешкоди ускладнять комерціалізацію автономних транспортних засобів для масового ринку.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Hyundai Ioniq 5 перетворять на повністю автономне авто.