Menu
in

Китайська версія електромобіля Volkswagen ID.4 виявилася іншою від європейської: в чому різниця

Volkswagen приготував китайцям особливий ID.4, причому відразу у двох версіях.

Через півтора місяці після європейської прем’єри Volkswagen показав «китайську» версію електричного кросовера ID.4. Цікаво, що місцевим клієнтам марка запропонує відразу дві модифікації кросовера: ID.4 Crozz та ID.4 X. Виробництво першої доручено спільному підприємству FAW-VW, другої – SAIC-VW.

Volkswagen ID.4 Crozz практично повністю повторює глобальну модель. Відмінності тільки в іншому декорі, шильдиках та базових 20-дюймових колісних дисках, тоді як «європейські» кросовери стандартного комплектуються 19-дюймовими.

Версія Volkswagen ID.4 X отримала іншу оптику, більш рельєфні бампери та ексклюзивні колісні диски. Плюс до цього, такий кросовер на 20 мм довший і на 11 мм вищий за рахунок іншої підвіски.

В салоні у ID.4 X – інша конфігурація центрального тунелю, дизайн передньої панелі та оздоблення сидінь. Для обох моделей запропоновано адаптивний круїз-контроль Travel Assist, який у компанії називають автопілотом другого рівня.

Обидві версії запропонують у задній та повним приводом. У першому випадку кросовер укомплектований одним мотором потужністю 204 к.с. (310 Нм), у другому – двома (по одному на осі), сумарною віддачою 306 к.с. та 460 Нм.

Максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. На відміну від «європейського» ID.4, китайські кросовери отримали батарею ємністю 85 кВт·год замість 82. Запас ходу обіцяно на рівні 550 км по циклу NEDC.

Серійне виробництво «китайських» електрокросоверів вже стартувало. На ринку ID.4 X та ID.4 Crozz з’являться навесні 2021 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen вивів на ринок дешевий електромобіль e-Tharu с запасом ходу понад 300 км.

За матеріалами: Carscoops

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version