Menu
in ,

Китайська Tesla Model Y отримала іншу батарею і стала повільнішою

Електричний кросовер Tesla Model Y китайського виробництва отримав літій-залізо-фосфатний акумулятор (LFP).

З новою батареєю «китайський» Model Y може долати без підзарядки 545 км у китайському вимірювальному циклі CLTC замість колишніх 525 км. При цьому кросовер став помітно повільнішим. Час прискорення від 0 до 100 км/год складає 6,9 секунд, тобто на 1,3 секунди більше, ніж раніше.

У Китаї кросовер доступний у двох комплектаціях, але базова втратила словосполучення «Standard Range» у назві. Як і у США такий Model Y називається просто «модель із заднім приводом». У такий спосіб виробник вирішив відокремити його від повнопривідних версій.

Жодної офіційної інформації про те, з чим пов’язана поява нових специфікацій у конфігураторі моделі для китайського ринку компанія не надала.

Раніше Tesla регулювала динамічні характеристики своїх електромобілів за рахунок програмних налаштувань. 

Цього разу замінили батарею та інвертори й хоча кросовер трохи втратив у динаміці, він все ще залишається досить швидким за мірками масових автомобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Tesla масово відкликають через проблему із гальмами після оновлення ПЗ.

За матеріалами: Electrek

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version