Прем’єра концепту HongGuang Mini EV Cabrio відбулася на автосалоні у Шанхаї.
Китайська компанія Wuling Automobile вирішила продовжити успіх компактного електричного хетчбека Wuling HongGuang Mini EV, який зумів відвоювати титул найпопулярнішого електромобіля в світі у Tesla Model S. У Китаї він продається по 1000 одиниць на день.
На автосалоні в Шанхаї компанія представила побудований на його основі кабріолет HongGuang Mini EV Cabrio. Поки новинка дебютувала у статусі концепту, але, за даними місцевих ЗМІ, в майбутньому відкрита версія «народного» електрохетчбека може стати на конвеєр.
Окрім складаного м’якого даху шоу-кар відрізняється від серійного Hongguang Mini EV оновленою зовнішністю з білими вставками на передній частині кузова, боковинах та кормі. Також в білий пофарбована рамка лобового скла та корпуси бічних дзеркал заднього виду. Плюс до цього кабріолету дістались інші світлодіодні фари та колісні диски у новому дизайні.
У салоні – двоспицеве рульове колесо, два дисплеї та дуги безпеки за сидіннями. У стандартне оснащення міні-кабріолета увійшли підсилювач керма, гальмо стоянки, парктронік, антиблокувальна система та системи розподілу гальмівних зусиль і розпізнавання пішоходів.
Інформації про силову установку кабріолета немає. Базовий хетчбек стандартно укомплектований 17,4-сильним електродвигуном та батареєю ємністю 9,2 кВт·год, що забезпечує запас ходу 120 км. За доплату запропонована батарея на 13,8 кВт·год, з якою хетчбек здатний проїхати без підзарядки до 170 км. Заряджається акумулятор Wuling HongGuang Mini EV від звичайної побутової розетки.
На китайському ринку базова версія хетчбека коштує трохи більше 4000 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Латвії почалися продажі електромобіля FreZe Nikrob EV, створеного місцевою компанією Dartz Motorz на основі китайського Wuling HongGuang Mini EV.