В липні вперше в історії було зафіксовано зниження продажів електромобілів.
Однією з ймовірних причин скорочення продажів стало скорочення субсидування покупок авто на елетротязі в Китаї.
В цілому зниження було несуттєвим – 14%, тобто близько 128 тисяч одиниць. Й зачепило воно лише Китай та Північну Америку.
При цьому в Європі ринок електромобілів продовжував демонструвати впевнений ріст.
Лідером ринку вже за звичкою стала Tesla – протягом другого місяця літа американский автовиробник продав близько 20 тисяч електромобілів. далі розташувався китайський BYD Co. з 16 тисячами проданих авто.
Також серед лідерів німецький концерн BMW (приблизно 9 тисяч одиниць) та ще одна китайська компанія BAIC (близько 8 тисяч одиниць).
Якщо з переглянути показники ринку електромобілів за січень-липень поточного року, то вони зросли на 35%.
Аналітики передбачають за підсумками поточного року ріст ринку на 23-48% – до 2,4-2,9 млн електромобілів.
«Як і очікувалося, темпи зростання ринку впали в липні на тлі скорочення субсидій, – йдеться в повідомленні. – Незважаючи на передбачуване короткострокове ослаблення ринку в другому півріччі 2019 року, ми зберігаємо позитивний прогноз з приводу довгострокового попиту на електромобілі».
Як раніше повідомляв Autogeek, повністю електричні автомобілі до 2023 року можуть досягти цінового паритету з бензиновими авто.
За матеріалами: Bloomberg