Бренд Neta, створений Hozon Auto спеціально для виробництва електрокросоверів, і заснована Changan, Huawei та марка Avatr, що належить CATL, завершили перехресний раунд фінансування на суму 1,26 млрд євро. Зокрема, Neta вдалося залучити близько 881 млн євро, а Avatr – 378 млн євро.
Імена інвесторів не озвучуються. Не виключено, що цей раунд поставить Neta на межу неминучого IPO (перше публічне розміщення акцій). Про те, що бренд буде розміщений на Гонконгській фондовій біржі Bloomberg, повідомляв ще у 2021 році, але ані Neta, ані материнська Hozon Auto офіційно це не підтвердили.
Навесні цього року з’явилася інформація, що Neta будує перший завод за межами Китаю. Введення майданчика в столиці Таїланду Бангкоку в експлуатацію заплановано на кінець 2024 року. Як було оголошено в січні цього року, електромобілі бренду використовуватимуть скейтборд-платформу CALT, одного зі своїх акціонерів.
Вартість Avatr після останньої серії фінансування становить майже 2,52 млрд. євро. Цей капітал бренд планує використати для експансії на міжнародний ринок. Як повідомляється, наразі готується запуск другої моделі марки – 5-метрового електричного седана Avatr 12. У серпні минулого року бренд дебютував з купеподібним кросовером Avatr 11.
За попередніми даними, обидві моделі побудовані на одній і тій самій 750-вольтовій платформі та використовують електродвигуни Huawei. Очікується, що седан запропонують із акумуляторами ємністю 90,4 та 116,8 кВт•год.
Бренд Avatr заснований у 2018 році Changan та Nio. На той момент він називався Changan Nio. Пізніше Nio вийшов із спільного підприємства. Фактично, його місце зайняв CALT, якому належить 17,1% акцій. Changan належить 40,99% акцій. Іншим пакетом володіють кілька інвестиційних фондів. Тоді як третій співзасновник Huawei не володіє акціями бренду, але постачає програмне забезпечення, електродвигуни та інші комплектуючі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Alfa Romeo представила електричний суперкар 33 Stradale.
За матеріалами: Electrive