Menu
in

“Крила чайки” та 1,8 секунди до сотні: електричний гіперкар Elation Freedom коштуватиме дешевше бензинового

Стартап з Каліфорнії Elation Hypercars презентував свою першу електричну модель – Freedom.

Засновники компанії говорять, що автівку, яка дуже схожа на Lotus Evija, розробляли “найкращі уми аргентинської гоночної індустрії”. З іншої сторони, компанія заявляє про інженерів, які працювали в “Формулі-1”, 24 hours of Le Mans, та інших європейських гоночних підрозділах.

Модель отримала двері у вигляді крил чайки і масивний дифузор. Також вона має передній сплітер з вуглецевого волокна, носову вентиляцію і аеродинамічні бокові “спідниці”.

При дизайні салону творці електромобіля вдохновлялись кабінами винищувачів. Freedom має цифрову комбінацію приборів, мінімалістичну центральну консоль. При цьому клієнти можуть персоналізувати салон, замовивши оздоблення шкірою дорогоцінними металами чи камінням.

Електромобіль планують встановити на монококове шасі з вуглецевого волокна, яке важитиме всього 82 кг і включатиме Т-подібну літій-іонну батарею потужністю 100 і 120 кВтгод. В залежності від обраної версії автівка на одній зарядці зможе проїжджати 483 – 644 км.

Базова модель матиме відразу три електродвигуни сумарною потужністю 1 414 к.с. Компанія має намір пропонувати і чотиримоторну компоновку з 1 903 конями під капотом.

До першої сотні автівка розганятиметься за 1,8 секунди. При цьому максимальну швидкість розробники обмежили на відмітці в 418 км/год.  

Також Elation пропонуватиме клієнтам і паливну версію Freedom Iconic з повним приводом і 5,2-літровим двигуном V10, який поєднаний із семиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням S-tronic. Силова установка видаватиме 750 к.с. та 664 Нм крутного моменту. Ця версія розганятиметься до 100 км/год за 2,5 секунди і зможе розвити максимальну швидкість в 386 км/год.

Вартість базової електричної Freedom стартує з відмітки в 2 000 000 доларів, в той час як паливна версія коштуватиме мінімум 2 300 000 доларів.

Інформації про те, коли автівка буде офіційно презентована або запущена у серійне виробництво поки немає.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Rimac Automobili з Хорватії навмисно розбила два своїх прототипи вартістю 2,1 млн доларів кожен. Розбили автівки, звісно що, не просто так, а під час краш-тестів за заводі компанії.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version