Обмежений тираж водневого кросовера виведуть на ринок у 2022 році, масові продажі очікуються до 2025 року.
Водневий кросовер BMW i Hydrogen Next розроблявся в рамках договору про співпрацю, укладеного баварською маркою і Toyota у 2012 році. Концепт воднемобіля, побудованого на базі BMW X5, компанія показала на торішньому автосалоні у Франкфурті.
Планувалося, що автомобіль буде використовувати водневу силову установку Toyota, але зараз у BMW заявили, що освоїли виробництво «деяких важливих комплектуючих» самостійно.
Мова йде про оболонку паливних елементів і торцеву пластину електрохімічного генератора, який відповідає за подачу водню, кисню та охолоджуючої рідини.
Деталі спроектували у власному Центрі легких конструкцій та технологій (LuTZ). Виготовляти їх будуть з «легкого металу» та пластику, спеціально підготовлених під хімічні реакції з воднем.
Резервуари для зберігання водню BMW i Hydrogen Next, ймовірно, дістануться від Toyota Mirai. Два карбонових баки японського воднемобіля вміщають 6 кг газу при тиску до 700 бар.
Електромотор i Hydrogen Next дістався від iX3. Агрегат потужністю 374 к.с. розкручує задню вісь. Акумулятор заряджається від системи паливних елементів, яка формує до 125 кВт електроенергії.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї зійшов з конвеєра перший повністю електричний BMW iX3.