Перший серійний електромобіль Buick з’явиться на ринку у 2025 році.
Наразі General Motors представив концепт електричного купе Buick Wildcat EV, який продемонстрував новий фірмовий стиль марки, логотип та технології. Як пише Autoblog, проєкт Wildcat, у перекладі «Дикий кіт» розпочався з ескізу дизайнера Buick, а згодом у керівництві компанії вирішили довести його до повнорозмірного концепту.
Судячи з фото, результатом експерименту стало купе з довгою колісною базою, що передбачає потужну силову установку. У концепта низький загострений ніс з широкою низькопосадженою решіткою радіатора і новим логотипом марки, затемнені передні стійки та завалене лобове скло, що переходить у похилий дах зі скляним панорамним люком. Великі задні ліхтарі зливаються зі склінням та доходять до задніх стійок даху.
Також привертають увагу аеродинамічні колісні диски у вигляді авіаційної турбіни. Як повідомили в компанії, виготовлення та оздоблення кожного диска тривало два місяці. Незвичайно вирішено й питання комфортної посадки в автомобіль. Безрамкові двері купе звичайної конструкції, а ось панелі даху над ними виконані у вигляді «крила чайки», тобто піднімаються вгору при відкритті дверей.
У салоні поєднання зеленого та білого кольорів з яскраво-червоними акцентами. Багато полірованого алюмінію й практично кожна панель від приладів до підлокітників, «ширяюча» з порожніми секціями. За задумом, у автомобілі будуть датчики для визначення біометричних параметрів пасажирів, таких як частота серцевих скорочень, регулювання освітлення і «запаху» в залежності від настрою, наприклад, для зняття стресу у водія.
Передбачається, що деякі з цих рішень з’являться у майбутніх електричних моделях Buick. Перші два автомобілі у стилістиці Wildcat компанія обіцяє показати до кінця 2022 року. Серійне виробництво першого «батарейного» Buick розпочнеться у 2024 році, а на ринку він з’явиться як модель 2025 року. Також стало відомо, що для електричних моделей відродять ім’я Electra, яке використовувалося у 60-70-х роках минулого століття. Його доповнюватимуть кодом моделі з букв та цифр.
Щодо оновленого логотипу марки, то тепер три щити встановлено рівно, а коло навколо них зникло. Напис «BUICK» відрізняється новою друкаркою. Зі слів представників Buick, бренд почне використовувати червоні, білі та сині кольори логотипу в рекламі та дизайні дилерських центрів.
Як раніше повідомляв Autogeek, німці показали, як виглядатиме концепт офісу на колесах.