Прем’єра нового китайського електричного кросовера Nio ES7 відбудеться наприкінці травня 2022 року.
Перші офіційні фото та ключові технічні характеристики нового кросовера Nio ES7 опублікувало китайське видання CnEVPost. Джерелом «зливу» вже традиційно стало міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю.
Зовнішність новинки, раніше відомої як проєкт Gemini, розроблена відповідно до фірмової стилістики бренду. У кросовера пізнавана форма кузова та характерна двоярусна оптика. Але є й своя «родзинка» – модуль LiDAR на даху, аналогічний тому, що використовується седанами ET7 та ET5. Відомо, що Nio ES7 побудований на платформі NT 2.0, яка стандартно оснащується 19-ма функціями автономного водіння. Це перша модель марки на цій архітектурі.
Як повідомляється, габаритна довжина кросовера складає 4912 мм, ширина – 1987 мм, висота – 1720 мм, розмір колісної бази – 2960 мм. Судячи з габаритів у кросоверній лінійці, йому відведено місце між Nio ES6 та Nio ES8. Габарити першого – 4850 х 1965 х 1758 мм, другого – 5022 х 1962 х 1756 мм. Колісна база ES6 досягає 2900 мм, ES8 – 3010 мм.
Цікаво, що у документації зазначено чотири загальні маси моделі – 2400 кг, 2381 кг, 2380 кг та 2371 кг, що може означати наявність чотирьох варіантів виконання.
Nio ES7 укомплектований двомоторною силовою установкою, розробленою дочірньою компанією Nio XPT (Nanjing) E-Powertrain Technology. Потужність переднього – 180 кВт (245 к.с.), заднього – 300 кВт (408 к.с.). Максимальна швидкість електромобіля – 200 км/год.
Ємність акумулятора, постачальником якого являється CATL, не вказана. Як і всі актуальні моделі Nio, новий електрокросовер підтримує швидку заміну батареї.
Спочатку прем’єра Nio ES7 планувалася у квітні, на автосалоні у Пекіні, але через спалах Covid-19 шоу скасували. Дебют кросовера перенесли на кінець травня. Не виключено, що презентація може не відбутися. Штаб-квартиру Nio у Шанхаї закрито з 28 березня, а обмеження на поїздки досі не знято. Незважаючи на це президент компанії Цинь Ліхун заявив, що конкурент BMW X5L з’явиться на ринку до кінця цього року.
Як раніше повідомляв Autogeek, NIO показала перші готові прототипи електроседана ET5.