У вересні на автошоу IAA у Мюнхені Opel представить повністю електричний концепт Experimental зі складним кермом та електронною системою керування повним приводом. Завдання шоу-кара – демонстрація більш технологічного та сучасного дизайну бренду, що переходить у нову еру.
Зовні Experimental схожий на майбутній електричний кросовер Opel Grandland, побудований на платформі STLA Medium від Stellantis. Як видно на опублікованих компанією тизерах, у концепту футуристичний обтічний кузов з новим підсвіченим логотипом бренду на «носі» та тонкими смугами передньої й задньої оптики.
Окремо підкреслюється відсутність хрому на кузові, який дизайнери замінили елементами освітлення та яскравою графікою, зокрема, на боковинах. Серед особливостей концепту – повітряні заслінки спереду та ззаду, й активний задній дифузор, що висувається або забирається залежно від стану дорожнього полотна. Також шоу-кару дісталися аеродинамічні колісні диски Ronal та спеціально розроблені шини Goodyear, виготовлені з переробленої гуми.
Габарити Experimental не озвучуються, але він позиціонується як «гольф-кар» із салоном рівня D-класу. Забезпечити салон «великого автомобіля» за європейською класифікацією вдалося за рахунок рульового колеса, яке ховається при активації автопілоту, легких сидінь, відсутності дисплеїв та інших «надмірностей». Вся необхідна водієві інформація виводиться на проєкційний екран із доповненою реальністю. Він також відповідає за розваги. Традиційні бічні дзеркала заднього виду замінені на 180-градусні камери, вмонтовані у задню стійку.
Інформації про силову установку, акумуляторний блок та запас ходу Opel Experimental немає. Побудовані на його основі серійні електромобілі, у тому числі Grandland другого покоління, зможу запропонувати пробіг близько 700 км без підзарядки.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Нью-Йорку збудують найбільший музей електромобілів.
За матеріалами: InsideEVs