DS TECHEETAH фінішувала в топ-3 командного заліку Чемпіонату світу з перегонів на електричних болідах ABB FIA Formula E, який завершився у Берліні минулої неділі.
Це був найконкурентніший сезон в історії серії, і спроба зберегти подвійну корону третій рік поспіль стала величезним викликом. Тим не менш, команда та її два водії, Антоніо Фелікс Да Коста та Жан-Ерік Вернь, боролися за титули протягом усього сезону, зберігаючи шанси на перемогу до останньої гонки. Зрештою, DS TECHEETAH фінішував на третій сходинці п’єдесталу команд, а Да Коста та Вернь посіли 8 та 10 місця відповідно у турнірній таблиці пілотів.
Друга, недільна, гонка Берлінського Е-Прі чудово відобразила весь сезон: в ній завзято боролися до останнього кола, але гонку зіпсували інциденти, які спричинили один червоний прапор і два жовті періоди.
Да Коста та Вернь провели важку кваліфікаційну сесію на 2,3350-кілометровій трасі Темплхоф, в результаті два DS E-TENSE FE21 посіли 15 та 16 на стартовій решітці. Вони відвоювали кілька позицій на початкових етапах після другого старту гонки, а після використання режимів атаки вони були восьмим (Вернь) та дванадцятим (Да Коста) і мали непогану позицію для покращення. На жаль, португальський пілот був притиснутий до стіни суперником, і йому довелося залишити гонку (коло 22), тоді як Вернь перетнув фінішну лінію одинадцятим, після контакту на дуже гарячих останніх колах.
Сезон наразі завершено і команда автивно готується до 8 Сезону, який буде відкривати траса Аль-Дірія (Саудівська Аравія) 28-29 січня 2022 року.
Жан-Ерік Вернь (фінішував 11-м):
“Ось і все в цьому сезоні, це були доволі непогані перегони цього року, було дуже багато хороших речей і ми виявили деякі сфери, які слід покращити. Ми фінішували третіми, але що ще важливіше, у нас дуже сильна команда, якій подобається перемагати, і ми будемо дуже наполегливо працювати, щоб повернутися сильнішими і дати відсіч у наступному сезоні. Зараз це наша єдина мета».
Антоніо Фелікс да Коста (не фінішував):
“Нам нема чого стидатися за втрату чемпіонського титулу, який був дуже близько, на відстані однієї виграної гонки.. Ми дісталися останньої гонки з командою та двома пілотами, які ще могли претендувати на титули, ми маємо пишатися цим. Це був складний вікенд, у нас була дуже вдала перша кваліфікація, але потім ми просто не мали гарного темпу. Вітання команді Mercedes та Ніку Де Фрізу, але ми повернемося наступного року та покажемо, на що здатні. У нас дуже гарна команда і ми збираємося добре попрацювати у міжсезоння, тож я вже не можу дочекатися наступного старту!”
Mark Preston, керівник команди DS TECHEETAH:
“Після невдалої кваліфікації в Групі 2 команда ухвалила розумну, але агресивну стратегію, щоб скористатися можливостями, коли вони виникнуть, в гонці, яка була і без того насичена подіями. В середині перегонів здавалося, що ця стратегія дозволить нам поборотися за титул в командному чемпіонаті, але, на жаль, цього не могло статися, коли наші водії отримують штрафи за агресивну тактику водіння. Ми щасливі, шо команда DS Automobiles посіла третє місце на першому чемпіонаті світу ABB FIA Formula E, і вітаємо команду Mercedes EQ Formula E та чемпіона у заліку пілотів Ніка де Фріза”.
Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance
“Це був найбільш конкурентний сезон в історії Formula E, як з технічної, так і зі стратегічної точки зору. За результатами 15 дуже інтенсивних гонок, де кожне очко виборювалося дуже тяжко, ми посіли дуже почесне третє місце серез команд-учасниць. Сьогодні наша мета зрозуміла – добре працювати, щоб повернутися на вершину подіуму вже наступного року!”