Програмний підрозділ Volkswagen Cariad, створений у 2020 році колишнім генеральним директором VW Group Гербертом Діссом та в результаті ставший причиною його звільнення з посади, не справляється із поставленими перед нім завданнями.
Зокрема, Cariad мав розробити єдине програмне забезпечення та технічну платформу для електромобілів наступного покоління групи. Але наразі концерну доводиться шукати допомогу на стороні.
Дісс розраховував, що новий підрозділ просуватиме власну електричну плафтому концерну на ринку, створюючи конкуренцію Tesla. Але ефективно реалізувати цю ідею не вдалося. В результаті VW Group вже довелося відкласти запуск електричного Porsche Macan та нового Audi Q6 e-tron.
Олівер Блюм, який змінив Дісса на посаді генерального директора VW у вересні минулого року, зіткнувся з тими ж проблемами. У травні цього року він призначив головою Volkswagen Carіad Пітера Боша, який раніше відповідав за виробництво Bentley, але, схоже, виправити ситуацію йому не вдалося.
У листопаді цього року центр розробки програмного забезпечення у Cariad очолить Санджай Лалл, колишній менеджер Tesla. Останні два роки він працював віце-президентом із програмної платформи у Rivian, куди прийшов з Google, де він був технічним директором Android Automotive. З липня 2017 року до червня 2019 року Лалл займав посаду технічного директора Tesla.
Проєкти хабів планують спочатку випробувати на двох електромобілях Audi та Volkswagen. Пізніше платформа використовуватиметься електромобілями всіх брендів концерну.
Інформація про найм Санджай Лалла з’явилася після того, як Volkswagen скоротив виробництво на двох німецьких заводах через зменшення попиту. Наразі, на майданчику в Цвікау, переобладнання якого під електромобілі коштувало концерну 1,3 млрд доларів, працює одна з двох виробничих ліній ID.3.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo включили всі гарантійні ТО у вартість електромобілів.
За матеріалами: Electrek