Під час Супербоула концерн буде просувати свої майбутні електричні моделі, протиставляючи американцям нащадків вікінгів, норвежців.
General Motors готується вразити глядачів Супербоула креативним рекламним роликом електромобілів. 7 лютого, під час прямого ефіру фіналу американської футбольної ліги, глядачам нагадають про 30 нових електричних моделей, які концерн планує вивести на ринок до 2025 року.
Судячи з кількох тізерних роликів, головна ідея нової реклами – протиставлення норвежців, як самої «електромобільної» нації в світі, американцям, не настільки просунутим у цьому відношенні, як цього хотіли б місцеві автовиробники.
Розбудити патріотичні почуття американців взявся актор Уїлл Фарелл. Чим закінчиться його історія про кривавих вікінгів, поки не відомо, але вона повинна розбудити у американців зціквленність електромобілями та змусити поборотися з норвежцями за звання найбільш просунутої автомобільної нації.
Нагадаємо, що у 2020 році більше половини всіх проданих у Норвегії автомобілів були електричними. Ймовірно, щоб наздогнати та перегнати скандинавів за цим показником, американцям варто звернути увагу на електромобілі General Motors.
Очікується, що в рекламі під час Супербоула концерн продемонструє майбутні електричні моделі Cadillac. У минулому році головну спортивну подію року в США використали для реклами електричного пікапа Hummer.
Як раніше повідомляв Autogeek, General Motors переведе всі заводи на поновлювані джерела енергії до 2035 року.