Нью-Йоркський міжнародний автосалон став місцем премʼєри особливого Hyundai Ioniq 5 – loniq 5 Disney 100 Platinum. Спеціальне видання присвячене 100-річному ювілею відомої кіностудії. Це вперше, коли Disney відчинила двері своєї студії дизайну та надала доступ до культових персонажів Disney для художньої співпраці з автовиробником.
Hyundai Ioniq 5 Disney 100 Platinum оснастили особливими колісними дисками з трьома колами, що нагадують вуха Міккі Мауса, найвідомішого персонажа Disney. Кузов автомобіля пофарбований у відтінок Gravity Gold Matte.
Але справжня «фішка» екстерʼєру – анімований дисплей на місці традиційної решітки радіатора, який відтворює «фірмовий» феєрверк студії. Кузов прикрашений логотипами Disney100. У салоні їх можна знайти на підголовниках передніх сидінь та підлогових килимках.
При вході в автомобіль водія зустрічає культова мелодія Disney, а на дисплеї відображається логотип студії з розсипом анімованого “чарівного пилу” (Pixie Dust). Таке ж гравіювання нанесено на стелю кросовера. Підсвічування салону дозволяє створити справжнє світлове шоу.
Концепт Ioniq 5 Disney100 Platinum – це частина ширшої рекламної кампанії Disney. Серію рекламних роликів за участю Hyundai Ioniq 5 та Tucson студія презентувала на церемонії вручення премії «Оскар».
Інформація про серійну версію Ioniq 5 Disney100 Platinum з’явиться пізніше. Відомо, що «магічний» кросовер вийде обмеженим тиражем.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Hyundai Kona став більш далекобійним і дорогим.
За матеріалами: Hyundai