У новому центрі щорічно планують збирати 300 тестових автомобілів та 120 прототипів.
Компанія Škoda розширила виробничу площадку у Млада-Болеславі. Після лабораторії для краш-тестів при заводі відкрили центр по виробництву прототипів, де вже успішно виготовлено кілька прототипів електрокросовера Enyaq iV.
Концентрація під однією кришею виробничих цехів, лабораторій та нового центру дозволить випробувати тестові зразки нових моделей та вносити зміни в конструкцію задовго до старту серійного виробництва. Зі слів члена ради директорів Йоханнеса Нефта, компанії вдалося на мінімальній площі, на мінімальній відстані одне від одного створити ідеальні умови для розробки нових моделей на самому високому рівні.
На першому поверсі триповерхової будівлі розміщені склад комплектуючих і площадка для розвантаження, на другому – складання корпусів, на третьому – виконуються роботи зі складання та фарбування автомобілів. Поверхи пов’язані між собою грузовим ліфтом. Робочий простір організовано за принципом open-space (168 робочих місць). Також передбачено 13 кімнат для переговорів.
Тестовий трек замінили доріжкою, яка розганяє прототипи до 300 км/год. Кузови випробовують на міцність прямо цеху. Для налаштування робочих станцій застосовуються технології віртуальної реальності.
У компанії підрахували, що концентрація виробничо-випробувальних площ под одним дахом дозволить скоротити викиди CO2 приблизно на п’ять тонн, зменшивши затрати на логістику більше ніж 150 000 євро та заощадивши близько 1800 літрів палива за рік.
Як раніше повідомляв Autogeek, після виходу Skoda Enyaq компанія випустить ще два електромобілі.