Багато прихильників BMW висловлювали побоювання, що екстремальна мова дизайну бренду – зокрема, різке зростання розміру “ніздрів” решітки радіатора – негативно вплине на продажі. Проте, схоже, що вони не виправдались.
Згідно з останніми даними компанії про продажі в Сполучених Штатах за другий квартал цього року, кожен із автомобілів бренду з надто виразним дизайном радіаторної решітки показав виняткові результати.
У другому кварталі 2023 року відбулося значне зростання продажів у порівнянні з другим кварталом 2022 року для 4-ї серії, 7-ї серії та iX, навіть кросовер XM показав хороші показники, незважаючи на високу стартову ціну в 159 тисяч доларів. Цифри, схоже, підтверджують правильність рішення BMW обрати вектор розвитку фронтальної частини своїх авто на збільшення решітки радіатора.
Так, друге покоління 4-ї серії лише у США розійшлось тиражем в 13 765 одиниць у другому кварталі 2023 року, що на 107,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Для порівняння, у другому кварталі 2023 року порівняно звичайну 3-ю серію купили лише 7665 автомобілістів, що на 24,1% більше, ніж за той самий період минулого року.
Нова BMW 7 серії також шокувала автомобільний світ своєю величезною решіткою радіатора, але великий седан знайшов 2311 покупців у другому кварталі 2023 року, що на 66,1% більше, ніж за той самий період минулого року. BMW не уточнює, скільки з цих продажів припадає на повністю електричний i7.
Продажі електричного кросовера BMW iX зросли ще більше – на цілих 282,5% і сягнули 4135 штук. Нарешті, у другому кварталі 2023 року преміальний XM розійшовся тиражем у 762 одиниці. Цікаво, що у другому кварталі 2023 року на ринку США продажі 2-ї серії, 8-ї серії, X3 та X5 дещо впали. Звичайно, не варто шукати прямі причинно-наслідкові зв’язки між продажами та розміром решітки радіатора, але є достатньо доказів того, що смілива мова дизайну бренду не відлякує клієнтів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, зовнішність електричного седана BMW i5 розсекретили перед офіційним дебютом.