Поповнити ряди електромобілів британському хетчбеку допоміг Nissan Leaf першого покоління.
Британська компанія London Electric Cars (LEC), що спеціалізується на електрифікації класичних автомобілів, схрестила Rover Mini з Nissan Leaf першого покоління. Такий варіант переводу хетчбека на електротягу обійдеться власникам 25 000 фунтів стерлінгів (29 077 евро).
Ідея полягає в установці «британцеві» силового агрегата від старого «Ліфа». У LEC вважають, що такий варіант дозволить здешевити конверсію та скоротити згубний вплив на навколишнє середовище, зокрема при виготовлені нової батареї.
Акумуляторний блок японського електромобіля дозволить електричному Mini проїжджати без підзарядки від 96 до 113 км. Для старих Nissan Leaf це практично друге життя. До того ж, за бажанням власника фахівці LEC можуть встановити й більш потужні двигун та батарею. Процес модернізації хетчбека займає всього шість тижнів.
Перший електричний Rover Mini 1993 року компанія побудувала для Університету Бірмінгема. Електромотор встановили на передній осі, під капотом розташувалася керуюча електроніка, а зібрані у два блоки комірки тягової батареї – під задніми сидіннями та у багажному відділенні. Сукупна ємність блоків – 20 кВт•год. Запас ходу – 100 км.
Серед плюсів електромобіля Rover Mini зарядка батареї від побутової розетки (1,16 євро кожна) і можливість безкоштовно заїжджати в центр Лондона, тобто економити 10,5 фунтів стерлінгів (11,63 євро) при кожній поїздці.Надалі LEC планує використовувати у своїх проєктах старі комп’ютерні компоненти та освоїти тривимірний друк.
Як раніше повідомляв Autogeek, наступна версія кабріолету Mini Cooper Convertible не матиме ДВЗ.
За матеріалами: London Electric Cars