Перші поставки клієнтам очікуються влітку 2021 року.
Британське ательє Lunaz Design, яке стало відомим після демонстрації декількох проектів конверсії вінтажних автомобілів у електрокари, оголосило початок серійного виробництва електричних класичних Range Rover.
Перша партія з 50 електричних позашляховиків, побудованих у «класичну епоху» між 1970 та 1994 роками, буде пропонуватися у «міській» та «сільській» специфікаціях. «Міські» електропозашляховики будуть орієнтовані на комфорт пасжирів і водія та доступні зі стандартною та подовженою колісною базою. Версія «кантрі» включатиме «повний набір інженерних, технологічних та конструктивних особливостей, які вперше доповнять класичний електричний позашляховик».
Перетворення класичного Range Rover на сучасний електромобіль буде починатися з повної реставрації. Крім фірмової електричної трансмісії позашляховики отримають систему повного приводу та оновлену підвіску, включаючи стабілізатори поперечної стійкості та посилені гальма.
Кожен автомобіль обіцяють адаптувати під запити клієнта. У залежності від побажань замовника інтер’єр «перешиють» текстилем у стилістиці оригінального класичного Range Rover або натуральною шкірою та деревиною. Барна зона для пасажирів другого ряду може бути адаптована до улюбленого напою клієнта. Такі атрибути сучасності, як мультимедійна система та клімат-контроль інтегрують у інтер’єр, зберігши класичне компонування салону. Також конверсія передбачає переобладнання багажника під спортивне спорядження. До того ж покупці зможуть обирати між трьох- та чотирьохдверним кузовом.
Ціни на класичні електричні Range Rover від Lunaz стартують від 245 000 фунтів стерлінгів (270 000 євро) без урахування податків.
На старті виробництва ательє запропонує варіант без даху. На такому Range Rover Джеймс Бонд роз’їжджав фільмі «Octopussy» («Восьминіжка») 1983 року. Перший в світі електричний кабріолет Range Rover вже доставлений клієнтові з Європи.
Як раніше повідомляв Autogeek, Land Rover випустить “дешевий” Defender за 28 тисяч євро.