Volkswagen хоче щоб світ забув про так званий дизельгейт, тому будує новий імідж для створення електричних автівок.
Для цього бренд знову змінює свій логотип.
Новий знак відрізняється більш пласкими і чистими лініями. Вперше його показали ще у вересні 2019 року, коли дебютував електричний ID.3. Однак офіційно він стане знаком транспортного засобу Atlas Cross Sport 2020.
“Моїм особистим стимулом в цьому редизайні було зробити так, щоб W плавала, тим самим надаючи легкості всьому бренду Volkswagen. Яка різниця – W плаває чи ні? Це все той же старий логотип. Але підтекст полягає в тому, що VW хотів полегшити ситуацію і позбавитись наслідків скандалу з дизельгейтом”, – зазначив головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф.
Німці не єдині, хто вирішив змінити логотип у зв’язку з випуском електричних автівок і зміни технологій.
Декілька місяців назад концерн General Motors подав заявку на товарний знак нового логотипу для майбутнього електричного пікапу Hummer. Таким чином американці хочуть позбавитись іміджу головного ворога екології, яким у світі вважають цю модель.
Саме Hummer є однією з небагатьох моделей, які досить зневажливо відносяться до ефективного використання палива. В зв’язку з цим General Motors потрібного послати сигнал, що електричне перевтілення автівки буде чимось новим. Зміна дизайну логотипу є одним із таких варіантів.
Новий знак прописаний тими ж великими буквами, що і старий. Але вони стали більш вузькими і витонченими.
General Motors уже встиг показати цей логотип широкій аудиторії. Це відбулось під час фіналу Супербоулу в лютому. Тоді новий знак з’явився в рекламному ролику, який бачила мільйонна аудиторія.
Як раніше повідомляв Autogeek, автовиробники Audi і Volkswagen через пандемію коронавірусу у світі вирішили змінити свої логотипи і додали в них дистанцію між елементами. Головною ідеєю такої соціальної кампанії являється заклик до самоізоляції.
По матеріалах: electrek.co.