Menu
in

Кілька гібридів та екстремальна версія: Hyundai розкрив додаткові подробиці про Santa Fe

Hyundai нещодавно познайомив публіку з дизайном інтер’єру та екстер’єру нового кросовера Santa Fe. Та вже сьогодні корейський автовиробник озвучив усі технічні подробиці новинки, продажі якої розпочнуться до кінця цього року.

Так, Santa Fe має колісну базу у 2815 мм, яка на 48 мм довша, ніж у попередника, а загальна довжина збільшилася на 46 мм – до 4830 мм. Ширина така ж – 1900 мм, але новинка стала вищою на 10 мм. Об’єм багажника також збільшився  – на 91 літр і становить тепер у походному положенні цілих 725 літрів.

Кросовер Hyundai Santa Fe будуть оснащувати бензиновими двигунами об’ємом 2,5 літра (194 і 281 к. с.), залишаться в лінійці 230-сильний стандартний і 265-сильний гібриди. Перший має лише невеликий стартер-генератор, а на більш потужному встановлено окремий електромотор та тягову батарею, що заряджається. Про дизель поки що інформації немає.

Найпотужніший варіант розганяється з місця до 100 км/год за 8,1 секунди і розвиває 210 км/год, витрачаючи в середньому 9,1 л/100 км. 230-сильний гібрид помітно економічніший – 6,5 л/100 км у змішаному циклі.

Щоб збільшити інтерес до новинки, корейський автовиробник також представив концептуальний варіант кросовера для штурму бездоріжжя Santa Fe XRT. Завдяки збільшеному дорожньому просвіту, всюдихідним шинам BF Goodrich, збільшеним кутам в’їзду та з’їзду, а також додатковим аксесуарам, він би став чудовим варіантом для подорожей по маловідомим куточкам дикої природи.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai може перейти на зарядні порти Tesla.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version