На заході Kia EV Day у Сеулі відбулася презентація двох електричних концептів із лаконічними назвами EV3 та EV4. Другий багато в чому нагадує кросовер EV6, але трохи компактніший та нижчий.
При цьому EV4 може похвалитися дорожнім просвітом майже як у кросовера, хоча в Kia його називають седаном. У компанії вважають, що багато клієнтів все ще віддають перевагу седанам і Kia не планує від них відмовлятися. Поява в модельній лінійці електроседана стане еще одним кроком для досягнення заявленної мети – близько 40% світових продажів електромобілів до 2030 року.
Зовні концепт EV4 нагадує відправлений на пенсію високопродуктивний седан Stinger та кілька нових електричних моделей марки. У передній частині кузова проглядається схожість з EV9 та EV5. У автомобіля опущений «ніс», вузькі вертикальні світлодіодні фари та декоративна вставка в передньому бампері.
Зі слів головного дизайнера Kia Каріма Хабіба, за рахунок дорожнього просвіту, гідного справжнього позашляховика, дизайнерам вдалося максимально збільшити місткість.
«Це не низький седан, яким ми його знаємо сьогодні. Ми хочемо знайти спосіб зберегти більш низькі та витончені автомобілі в майбутньому не лише з погляду дизайну, а й з погляду корисності», — сказав він.
Дизайнери Kia заявили, що прагнули зробити цей автомобіль орієнтованим на водія. Зокрема, клімат-контроль у EV4 розміщений на висувній панелі. Також він може похвалитися крихітними вентиляційними отворами у вигляді штифтів, які забезпечують принципово нову циркуляцію повітря по салону.
Як стверджується, таке рішення дає змогу підтримувати потрібну температуру, незважаючи на невеликі розміри дефлекторів. Але за словами Хабіба, висувна консоль клімат-контролю «швидше концептуальна», тоді як сам концепт чекає на серійне продовження. Точны терміни його виходу на ринок поки не озвучено.
Як раніше повідомляв Autogeek, Kia суттєво оновив найдешевший електромобіль Ray.
За матеріалами: InsideEVs