29 січня 2023 року в США стартувала нова рекламна кампанія Hyundai Ioniq 6. У головних ролях знялися відомий американський актор, музикант, продюсер та режиссер Кевін Бейкон та його донька Созі.
За сюжетом, герой Бейкона придбав електричний седан Ioniq 6 й не перестає його нахвалювати, ніби претендує на титул найбалакучішої людини на планеті. Його дочка піддає вибір батька сумніву, але при цьому радить глядачам придбати електромобіль й таким чином змусити його зупинитися.
Зі слів директора із маркетингу Hyundai Motor America Анджели Зепед (Angela Zepeda), рекламна кампанія із Кевіном та Созі Бейкон продемонструє потенційним клієнтам марки, що на будь-якому етапі життя легко переключитися на електромобіль. Особливо, якщо це Hyundai Ioniq 6, який зробить його комфортнішим та зручнішим.
Нову рекламну кампанію запущено напередодні старту продажів Hyundai Ioniq 6 на ринку США навесні 2023 року. Американцям запропонують седани місцевого збирання. Виробництво Ioniq 6 у цій стартувало у січні цього року.
Седан доступний у задньо- та повнопривідній модифікаціях. У першому випадку на задній осі автомобіля встановлений двигун віддачею 225 к.с. та 350 Нм крутного моменту. Удвох моторної модифікації два мотори сукупно видають 320 к.с. та 603 Нм. З місця до 96 км/год «повнопривідник» прискорюється за 5,0 секунд. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова заявлено на рівні 0,22 Cd.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Hyundai Ioniq 5 навчили рухатися в режимі “краба”.
За матеріалами: Hyundai