Чемпіонат Європи з футболу зробив несподіваний сюрприз власникам одного з магазинів іграшок для дорослих у Німеччині. На їхній офіційний сайт ринув потік відвідувачів. І все завдяки тому, що їх випадково прорекламував китайський автовиробник електромобілів BYD, який є одним з головних спонсорів Євро-2024.
Назва BYD у випадку з автомобільною компанією з Китаю розшифровується як “Bild Your Dream” або “Побудуй свою мрію”, однак у Німеччині під цим брендом існує секс-шоп. І його абревіатура розшифровується зовсім інакше – Buy Your Dildo.
У результаті всі відвідувачі, які заходять на сайт BYD у німецькій доменній зоні .de (у автовиробника домен зареєстрований тільки в зоні .com), потрапляють не на офіційний портал китайської автомобільної компанії, а в магазин іграшок для дорослих.
Що цікаво, різке зростання відвідуваності не дуже потішило адміністрацію німецького секс-шопу. Вона зіткнулася з великим навантаженням на сайт і потоком питань, що уточнюють про машини, обробити які співробітникам виявилося непросто.
Щоб відгородитись від нав’язливої реклами, яку магазин іграшок для дорослих не замовляв, йому довелося вивісити на сайті банер, що веб-сторінка китайського автовиробника знаходиться за адресою в доменній зоні .com.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, технічні характеристики електрифікованого пікапа BYD Shark розкрили перед дебютом.