Menu
in

Кабмін встановив розмір оплати за проїзд по концесійних дорогах: що це означає – коментар

23 грудня, на засіданні Уряду затвердили максимальний розмір оплати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії.

Він залежить від типу транспортного засобу та прив’язаний до курсу євро.

Для мотоциклів, легкових автомобілів, мікроавтобусів та вантажівок масою до 3.5 тон ставка оплати складе 0.023 євро за 1 кілометр.

Для вантажівок масою від 3.5 до 12 тон та автобусів на 10-29 місць — 0.045 євро за 1 кілометр.

Для вантажівок масою більше 12 тон та автобусів місткістю понад 29 пасажирів — 0.133 євро за 1 кілометр.

Як нагадали в Кабміні, відповідно до закону України «Про концесію», розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії, визначається концесіонером відповідно до концесійного договору та з урахуванням тарифної сітки плати за разовий проїзд автомобільною дорогою за кожний кілометр. Разом з тим, він не може бути більшим від встановленого Кабміном максимального розміру плати, визначеного з урахуванням виду транспортного засобу та рівня інфляції.

Станом на сьогодні в Україні немає платних доріг. В майбутньому платною може стати ще не побудована дорога Львів – Краковець у Львівській області протяжністю 84 км та нова Київська об’їзна дорога, проект якої презентували влітку 2020 року.

AUTOGEEK звернувся за коментарем до Міністра інфраструктури України Владислава Криклія.

“Встановлення розміру оплати проїзду платними дорогами зовсім не означає, що відзавтра або з нового року дороги стануть платними. Перш за все, нам потрібно прийняти відповідне законодавство. Мова може йти про концесійні дороги – коли інвестор будує та обслуговує дорогу 10-15 років, а держава сплачує за це частинами. І тільки після цього можна буде говорити про платні дороги”, – зауважив Міністр.

Як раніше повідомляв Autogeek, середня вартість будівництва 1 км дороги в Україні здешевшала на 14,3%.

За матеріалами: KMU, LB.ua

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version