Menu
in

Кабмін планує врегулювати рух електросамокатів та гіроскутерів: що пропонують

Затверджено тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом.

Документом, прийнятим робочою групою з врегулювання персонального електротранспорту при Міністерстві інфраструктури, визначено, що саме підпадає під термін «персональний електротранспорт» та обовязки користувачів.

За інформацією «Економічної правди», до якої потрапило розпоряждення мінстерства, до категорії «персонального електротранспорту» віднесли одно-, дво- та триколісні транспортні засоби без сидінь, розраховані на одну особу та оснащені електродвигунами потужністю до 1 кВт. Маса такого засобу не повинна перевищувати 20 кг. За цих умов він не підлягає державній реєстрації.

Під час руху по проїзжій частині користувачі персональних електричних транспортних засобів зобовязані виконувати діючі норми Правил дорожнього руху:

  • не переміщатись на електротрансопорті під дією алкогольних чи наркотичніх засобів та проти напрямку руху;
  • не перевозити пасажирів та не перевищувати максимально допустиму масу, встановлену для переміщень на такому транспорті;
  • не використовувати несправні транспортні засоби
  • не використовувати під час руху мобільні телефони та інші пристрої.

В той же час не заборонена й їзда по тротуарах, хоча в цьому випадку пішоходи мають перевагу у русі.

Залишати електротрансопорт дозволено у місцях для паркування велосипедів, якщо для проходу пішоходів залишається понад 2 метри, а також в інших місцях за умови, що це не створює перешкод для інших учасників дорожнього руху.

Заборонено залишати електротранспорт на автомобільних парковках, проїзжій частині, під мостами, у парках, на території історичних пам’яток тощо. В той же час ніякої відповідальності за порушення цих правил документом не передбачено.

Не йдеться в документі й про моделі більшої потужноті та маси. Яким чином планують регулювати їх використання, поки не відомо.

Як раніше повідомляв Autogeek, в київській квартирі електросамокат спалахнув під час зарядки.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version