Menu
in ,

Jeep готує повністю електричного конкурента Suzuki Jimny

Розробка маленького електричного позашляховика ведеться в рамках програми Jeep по створенню повністю електричної моделі у кожному сегменті до 2025 року.

Точні терміни появи нового компактного позашляховика, який займе щабель нижче нинішнього володаря цього «титулу» Jeep Renegade, поки не оголошені. Анонс електричної новинки пролунав з вуст голови Jeep Крістіана Меньє під час святкування 80-річчя марки.

Яким буде американський конкурент Suzuki Jimny спробували представити у AutoExpress. У виданні вважають, що електромобіль збереже фірмову решітку радіатора з сімома вертикальними ламелями, трапецієподібні колісні арки та короткі передні і задні звіси. Підтвердженням тому стали слова Меньє, який сказав, що при створенні кожної нової моделі дизайнери марки повертаються до найпершого «Джипа».

Також голова компанії натякнув на появу електричної моделі більшої за Wagoneer, який на даний момент займає верхню сходинку в ієрархії.

«На дорозі є ще пара розвилок, які ми хочемо подолати. Але я повинен відзначити, що всього кілька років тому у нас було три машини, і ми підійшли до тієї лінійки, яка є зараз. Це було складно і справді обумовлено ринковим попитом», – сказав Меньє.

Технічної інформації про майбутній маленький серійний електромобіль поки немає. Передбачається, що в основу моделі ляже платформа CMP нового покоління материнської компанії Stellantis, яка повинна дебютувати у 2022 році. Але у цієї версії є одне «але», CMP не підтримує повний привід, а це обов’язкова умова для будь-якої моделі Jeep.

Більш правдоподібна версія про використання нової електричної архітектури Stellantis, анонсованої на недавньому дні електромобіля. Повністю електрична платформа STLA Small з’явиться не раніше 2026 року, але цілком може забезпечити повний привід з електродвигунами на обох осях. В альянсі розраховують, що завдяки новій архітектурі та батареям потужністю понад 37 кВт•год майбутні електричні моделі зможуть запропонувати запас ходу до 480 км, приблизно на 160 км, ніж електромобілі на існуючій платформі e-CMP.

Як раніше повідомляв Autogeek, 285-сильний електричний Wrangler Magneto отримав механічну коробку передач.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version