Menu
in

Jaguar розробив “гоночне” оновлення для електрокросовера i-Pace

Компанія Jaguar вирішила надати власникам I-PACE ранній різдвяний подарунок й запропонувала безкоштовне оновлення, яке дозволить розширити діапазон ходу електромобіля.

Спеціалісти змогли оптимізувати роботу акумулятора, теплової та повноприводної систем й підвищити ефективність роботи всієї силової установки.

Цього вдалося досягти з допомогою передових технічних знань, отриманих під час розробки гоночної лінійки Jaguar I-PACE eTROPHY, яку створили у 2018 році. 

Електричні гоночні автомобілі I-PACE eTROPHY продемонстрували прихильність Jaguar до підтримки перегонів на електромобілях. Під час їхнього виробництва компанія використала весь свій технічний досвід у рамках своєї місії «Race to Innovate» (Гонка інновацій). 

За перший рік експлуатації лінійки гоночних автомобілів в екстремальних умовах були отримані важливі знання про довговічність і терморегулювання акумулятора та розподіл крутного моменту.

Намагаючись підвищити рівень обслуговування клієнтів, інженери Jaguar також проаналізували дані про більше ніж 80 мільйонів кілометрів реальних поїздок з усіх куточків світу. Всі отримані дані ретельно перевіряли для забезпечення оптимальної роботи систем та їх максимальної ефективності.

«Лінійка Jaguar I-PACE eTROPHY надала нам велику кількість даних для аналізу, а ті небагаточисленні досягнення, отриманні від конкуренції на гоночному треку, наразі використовуються для покращення автомобілів клієнтів та подальшого вдосконалення досвіду керування. Оновлення програмного забезпечення оптимізують системи управління трансмісією, підвищуючи ефективність авто і дозволяючи водіям I-PACE рухатися далі без підзарядки. Це дійсно випадок, коли з віком автомобіль стає краще», – зазначив менеджер із технічного обслуговування I-PACE Стівен Бултер.

Перший повністю електричний автомобіль Jaguar – I-PACE – має діапазон ходу близько 470 км від однієї зарядки літій-іонного акумулятора потужністю 90 кВт/год (цикл WLTP).

Хоча оновлення програмного забезпечення не змінює офіційно сертифікованого діапазону, незначний приріст, отриманий в результаті аналізу продуктивності лінійки eTROPHY, дозволить клієнтам збільшити запах ходу до 8% у залежності від використання. Тобто ще 20 км.

Зміни, на які надихнула гоночна лінійка eTROPHY, включають:

  • Повний привод: зміни у розподілі крутного моменту між переднім і заднім двигунами підвищать ефективність під час руху в економ-режимі – система як і раніше забезпечує постійне тягове зусилля у режимі повного приводу.
  • Температурний контроль: удосконалення системи контролю температури дозволить ширше використовувати активні жалюзі радіатора, частіше закриваючи їх для поліпшення аеродинамічних характеристик протягом більшої частини часу.
  • Ємність акумулятора: оновлення дозволяють акумулятору працювати з меншим рівнем заряду, ніж раніше, не впливаючи на керованість, довговічність і продуктивність авто.

Додаткові зміни, впроваджені на основі аналізу даних у реальному світі, включають:

  • Рекуперативне гальмування: гальма автомобіля генеруватимуть енергію ефективніше, коли акумулятор знаходитиметься у зарядженому стані, а рекуперація енергії підвищуватиметься при більш низьких швидкостях руху для максимізації ефективності і діапазону ходу.
  • Розрахунок діапазону ходу: Зміни в алгоритмі розрахунку діапазону ходу забезпечать більш точну оцінку запасу ходу авто в залежності від стиля керування конкретного водія.

Всі бажаючі можуть відвезти свій I-PACE до найближчого офіційного дилерського центру Jaguar, щоб здійснити безкоштовне оновлення. Комплексні зміни дозволять також підвищити функціональність програмного забезпечення SOTA (оновлення програмного забезпечення шляхом wi-fi).

Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Jaguar I-Pace буде працювати у Нюрбургринзі як гоночне таксі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version