Компанія Jaguar вирішила надати власникам I-PACE ранній різдвяний подарунок й запропонувала безкоштовне оновлення, яке дозволить розширити діапазон ходу електромобіля.
Спеціалісти змогли оптимізувати роботу акумулятора, теплової та повноприводної систем й підвищити ефективність роботи всієї силової установки.
Цього вдалося досягти з допомогою передових технічних знань, отриманих під час розробки гоночної лінійки Jaguar I-PACE eTROPHY, яку створили у 2018 році.
Електричні гоночні автомобілі I-PACE eTROPHY продемонстрували прихильність Jaguar до підтримки перегонів на електромобілях. Під час їхнього виробництва компанія використала весь свій технічний досвід у рамках своєї місії «Race to Innovate» (Гонка інновацій).
За перший рік експлуатації лінійки гоночних автомобілів в екстремальних умовах були отримані важливі знання про довговічність і терморегулювання акумулятора та розподіл крутного моменту.
Намагаючись підвищити рівень обслуговування клієнтів, інженери Jaguar також проаналізували дані про більше ніж 80 мільйонів кілометрів реальних поїздок з усіх куточків світу. Всі отримані дані ретельно перевіряли для забезпечення оптимальної роботи систем та їх максимальної ефективності.
«Лінійка Jaguar I-PACE eTROPHY надала нам велику кількість даних для аналізу, а ті небагаточисленні досягнення, отриманні від конкуренції на гоночному треку, наразі використовуються для покращення автомобілів клієнтів та подальшого вдосконалення досвіду керування. Оновлення програмного забезпечення оптимізують системи управління трансмісією, підвищуючи ефективність авто і дозволяючи водіям I-PACE рухатися далі без підзарядки. Це дійсно випадок, коли з віком автомобіль стає краще», – зазначив менеджер із технічного обслуговування I-PACE Стівен Бултер.
Перший повністю електричний автомобіль Jaguar – I-PACE – має діапазон ходу близько 470 км від однієї зарядки літій-іонного акумулятора потужністю 90 кВт/год (цикл WLTP).
Хоча оновлення програмного забезпечення не змінює офіційно сертифікованого діапазону, незначний приріст, отриманий в результаті аналізу продуктивності лінійки eTROPHY, дозволить клієнтам збільшити запах ходу до 8% у залежності від використання. Тобто ще 20 км.
Зміни, на які надихнула гоночна лінійка eTROPHY, включають:
- Повний привод: зміни у розподілі крутного моменту між переднім і заднім двигунами підвищать ефективність під час руху в економ-режимі – система як і раніше забезпечує постійне тягове зусилля у режимі повного приводу.
- Температурний контроль: удосконалення системи контролю температури дозволить ширше використовувати активні жалюзі радіатора, частіше закриваючи їх для поліпшення аеродинамічних характеристик протягом більшої частини часу.
- Ємність акумулятора: оновлення дозволяють акумулятору працювати з меншим рівнем заряду, ніж раніше, не впливаючи на керованість, довговічність і продуктивність авто.
Додаткові зміни, впроваджені на основі аналізу даних у реальному світі, включають:
- Рекуперативне гальмування: гальма автомобіля генеруватимуть енергію ефективніше, коли акумулятор знаходитиметься у зарядженому стані, а рекуперація енергії підвищуватиметься при більш низьких швидкостях руху для максимізації ефективності і діапазону ходу.
- Розрахунок діапазону ходу: Зміни в алгоритмі розрахунку діапазону ходу забезпечать більш точну оцінку запасу ходу авто в залежності від стиля керування конкретного водія.
Всі бажаючі можуть відвезти свій I-PACE до найближчого офіційного дилерського центру Jaguar, щоб здійснити безкоштовне оновлення. Комплексні зміни дозволять також підвищити функціональність програмного забезпечення SOTA (оновлення програмного забезпечення шляхом wi-fi).
Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Jaguar I-Pace буде працювати у Нюрбургринзі як гоночне таксі.