Сконцентрувати зусилля на «зелених» моделях Ford планує в рік свого 120-річчя. Будуть це «чисті» електромобілі чи електрифіковані моделі, не уточнюється. Як заявила під час недавнього заходу, організованого британськими фінансовими конгломератом Barclays, головний операційний директор Ford у Північній Америці Ліза Дрейк, зміні пріоритетів компанії сприяла популярність електричного кросовера Mustang Mach-e та пікапа F-150 Lightning.
З 2023 року більшу частину коштів компанія витрачатиме на електромобілі.
«Ми були у захваті від успіху Mach-E та майбутнього F-150 Lightning, який приверне до бренду Ford 70% нових клієнтів. Наші амбіції високі. І ми не збираємося поступатися лідерством кому б то не було», – сказала пані Дрейк.
Як повідомило видання Detroit News з посиланням на генерального директора Ford Джима Фарлі, компанії вдалося зібрати понад 120 000 попередніх замовлень на електричний пікап F-150 Lightning, з 75% оформили клієнти інших виробників.
На початку 2021 року у Ford заявили, що до кінця 2025 року інвестують у електромобілі близько 30 млрд доларів. Це дозволить електрифікувати 40% модельної лінійки марки.
У своєму прагненні стати провідним виробником електромобілів компанія покладається на підтримку уряду. У Білому Домі вже заявляли про те, що до кінця десятиліття, електричні моделі повинні складати 50% продажів нових автомобілів на ринку США. Також у Ford роблять ставку на політику нинішнього президента країни Джо Байдена, які вже заявляв про необхідність розвитку зарядної інфраструктури для екологічно чистого транспорту.
Як раніше повідомляв Autogeek, Amazon та Ford інвестували у стартап Rivian $2,5 млрд.